Abigail

Publicerat: 2011-04-26 | Tid: 17:41:45 | Hästar/Ridning
swweeti'
Hej alla sötnosar! :) Första skoldagen är avklarad, skönt! Det var en slapp dag idag, men imorgon börjar alla jobbiga lektioner igen.. :/
Det var ju ingen skola igår, så det känns som måndag idag! Jag glömde bort först att jag har ridning idag, hihi ;) Tyckte det var länge sen ni fick se någon hästbild, så nu blir det en söt bild på lilla Abigail från förra sommaren! :) Har inte sett henne på så länge, saknar den tjejen! ♥

Oops, jag ska visst åka om 20 minuter, bäst att jag drar på mig ridkläderna nu! ;D
Vi hörs,
See ya!
Postat av: Ida Edström - Bloggaren från Östersund.☺

sv ; det är kanon med mig :)

vad gör du ? :D

2011-04-27 @ 13:41:31
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: PHOTOSHOES

SVAR: tacktack! :D

fin blogg, har du gjort designen själv? :D

2011-04-27 @ 22:17:56
URL: http://photoshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: