Nagellack

Publicerat: 2011-04-03 | Tid: 14:20:48 | Molly Waern
miin
Min lilla nagellackssamling :). Det lär bli fler! Det är alltid kul att köpa ;)

Idag gick jag hem till Sara vid 10, vi skulle överraska Lina, som fyller år imorgon! :) Linas syster och hennes kompis kom med Lina som hade halsduk för ögonen, haha hon visste ju inte vart hon var, hihi.. så lämnade dom henne på framsidan i trädgården, jag höll självklart på att börja skratta, haha! Men lyckades hålla mig, duktig som jag är! Så tog Sara av halsduken också kunde man få skratta ut! :D
Så gick vi in och målade naglarna, fikade och sånt! Riktigt skojsigt :D Så fick hon ett halsband av oss, med ett L i, fint tycker jag :).
Förresten så fyller ju jag år om en månad.. :D
Ha det kanon, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: