Winter

Publicerat: 2011-04-14 | Tid: 21:58:27 | Dagboken/Personligt
yees
jappps :D
Vintern är ju äntligen slut :D Det har verkligen blivit vår, lovely! Så nu får ni se några vinterbilder, för snart kommer det väl bara våriga bilder ;).
Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet, ohyees! Ska bli så himla skönt, wooo!

Bloggade ju aldrig igår, men jag kan ju passa på att säga att vi red ute i tisdags! Love asså, det var så länge sen, har verkligen tröttnat på det mörka ridhuset, så skönt att komma ut och rida på hela ridbanan :). På köpet så är jag väldigt nöjd med lektionen, tycker det gick bra! :)
Så igår, haha jag gick med till gymmet på Step up. Första gången, det var ganska svårt och svårt att hålla koll på allt, man gör liksom olika rörelser och sånt, men det var rätt kul ändå! ;)

När vi hörs nästa gång har jag äntligen lov.. :D
Puuussar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: