Söta du!

Publicerat: 2011-08-17 | Tid: 23:49:54 | Hästar/Ridning
<3
En ny, söt tjej i vårat stall! Kastone, jättefin är hon! :) Ska bli kul att förhoppningsvis få testa henne någon gång!
Hej och hå! Ridningen igår gick rätt så bra faktist, red Kiara som hade gått nåt pass innan och verkade lite halvtrött, men jag gillar henne, hon är bra! :) Förutom Kastone så har det kommit en till ny, stor häst till stallet, och jag menar stoor, haha! Tyvärr så var den undernärd och fick inte gå lektion än, men det ska bli kul om man får testa någon av dom snart! ;)


Ska lägga mig snart, känner att jag måste vända tillbaks dygnet men det går ju inte allför bra, haha. Förresten, är det bara jag som tycker det är extra mysigt att somna nyduschad i en nybäddad säng? Haha, det tycker jag! :D

Jaja, ha det så bra!
Kramar!
Postat av: fanny

sv: Tack så mycket! Jag tycker också om den sjunde bilder, ponnyn är verkligen sjuukt söt! :)

2011-08-18 @ 20:53:01
URL: http://fannyhellgren.devote.se
Postat av: Maja | Photography

Vilken sööt häst! :D

2011-08-26 @ 19:19:38
URL: http://morrmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: