Norge

Publicerat: 2011-07-30 | Tid: 14:23:10 | Stil/Mode
jao
Efter det hemska som hänt i Norge så tänkte jag att jag skulle ha Norges flagga på naglarna, som en liten gest till dem.♥ Usch, hemska människa som gjorde allt det där.. det vore mer än rätt att skjuta honom också! Alla dom människorna han dödade var ju helt oskyldiga, han är ju den skyldige så varför skulle man inte kunna skjuta honom också? Så orättvist är det!
Blev ganska nöjd med naglarna iallafall.. :) Min hand ser förresten väldigt vit ut på bilden men det är för att jag ljusat upp den, så vit är jag faktist inte ;).
Nu ska jag gå ut en sväng tror jag, vädret suger, det känns inte ens som sommaren börjat! Var är solen egentligen? :(

Puss
Postat av: Mikaela

kan du inte visa hur du målade dom i ett vidio inlägg ? :D!

2011-07-30 @ 15:07:11
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha snälla dom var så snygga ;) haha :D

2011-07-30 @ 19:12:13
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: