Selim's eye

Publicerat: 2011-07-31 | Tid: 19:24:02 | Dagboken/Personligt
sötis!
Selims öga (:

Hallå där ute! Dagen har spenderats på Brunstorp, vädret har varit riktigt gött idag! Så nu har man visst fått lite bränna märkte jag, lite rödbrun i ansiktet just nu men det brukar bli en brunare färg ganska snabbt! :D Får hoppas så iallafall!
På klockan nio ska jag på bio, längesen det! Bridesmaides eller vad den hette, haha vet inte riktigt hur det stavas men jaja. ;) Och imorgon åker jag ut till min finaste Gavile i stallet! Det blir mysigt! :)

Nu ska jag måla om mina naglar, Norge flaggorna försvann ju såklart i vattnet. :(

Pussar!
Postat av: vilma

det e bara bra ^^ gillar din blogg!

2011-07-31 @ 20:52:17
URL: http://vilmasplace.blogg.se/
Postat av: Frida

foto tävling på bloggen !

Postat av: Amanda♥

Vilken fin bild!

allt ok? :)

2011-08-01 @ 19:45:41
URL: http://mandycandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: