With the sun in your face

Publicerat: 2011-07-15 | Tid: 11:52:14 | Molly Waern
wet
Hallå därute ;) Gårdagen var mysig, familjen Karlsson kom hem till oss! :) Vi gjorde lite av varje, men vi rotade fram gamla filmer som vi filmat med våran videokamera, haha jag var typ 7 år från dom filmerna och hade tappat ut ena framtanden, charmigt eller vad? xD Or not, haha!
Idag blir det nog lite av varje, måste börja packa idag, för imorgon åker jag äntligen! Till efterlängtade Sjöis! :D Ska bli kul! Innan det måste jag ju rensa kameran också, det finns risk för att det blir mycket bilder nämligen.. x) Jag ska ju skjuta upp allt till det sista med, har ju tänkt det så länge men det blir inte av! ;o

Tänkte också tacka för alla fina kommentarer jag har fått nu det sista! Blir så glad av det och det blir så mycket roligare, tusen tack, vad ni är söta!

Pussar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: