School's out

Publicerat: 2011-06-11 | Tid: 16:58:24 | Stil/Mode
jaa §
Jacka // MQ   Klänning // Elise Ryan dress - Nelly.com  // + Nylon strumpor & smycken.

Så var ett helt år i sjuan avklarat, så fruktansvärt härligt! :') Tänk att man har ett helt sommarlov framför sig nu.. jag får nog försöka att inte lata mig för mycket, hihi.
Detta hade jag alltså på mig igår på skolavslutningen, fast dom är dock tagna idag så därför har jag inte på mig smyckena. Fint att man ser min snygga bonnabränna också, haha jag måste bli av med den snart! ;)
Vill också passa på att säga att det bara är typ 5 veckor kvar till sjöis, & jag LÄNGTAR! Så himla underbart, längtar mig sjuk! <3 Första gången på Sjöis för min del, och jag hoppas på en kanon vecka med kanon väder :D

Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: