When the sun rises

Publicerat: 2011-06-20 | Tid: 12:04:29 | Hästar/Ridning

Hej på er! :)
Idag ser det ut som om solen tittat fram, härligt! Så det kanske inte blir så mycket bloggning idag, jag ska väl passa på att gå ut lite nu när det äntligen inte regnar! :D

Men jag tänkte iallafall visa två otroligt snygga hästbilder på Felicia.. ;)

haha!ohja!
Haha, åh vad snygg hon är! Tror inte Felicia uppskattade att vara modell, eller så ville hon bara retas med mig, who knows..? ;) Ursäkta bildkvaliten förresten, bilderna är från förra sommaren & då visste jag nog inte riktigt vad jag gjorde med kameran, haha!

Ha en superskön dag för det ska jag ha! :)
Pussar!

Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

tack så mycket :)

2011-06-20 @ 12:20:34
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: