Looking into your eyes

Publicerat: 2011-03-02 | Tid: 17:47:53 | Molly Waern
miittt ööööga!
Hej där ute :D.
Även denna dagen går åt till att plugga. Riktigt kul.. eller inte. Men nu har duktiga jag lärt mig kemin iallafall! Bara typ massa spanska kvar. Okej då, egentligen inte så mycket, kan det mesta, tror ja ;P.
Imon är sista skoldagen denna veckan, och jag slutar tidigt för jag ska vara ledig från slöjden :D.
Men men, tänkte bara göra ett snabbt inlägg, visa att jag faktist lever, även om man inte kan tro det mitt i allt plugg.. haha, vad lam jag är x). Ni får väl ha det fint istället så ska jag fortsätta med mitt, eller snarare skolans plugg.. ;).
Puss!
Postat av: Anna

Fin bloggdesign du fått till :)

2011-03-03 @ 18:21:01
URL: http://cocoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: