14

Publicerat: 2011-05-11 | Tid: 22:49:10 | Molly Waern
14!
Så var man en glad tjej på 14 år! :D Dagen har varit kanon, tack vare alla fina människor! ♥
Hade ju tänkt att jag skulle rota igenom familjens dator efter några gamla bilder på mig, men nej, så blev det inte ;). Haha, är jag snäll kanske jag gör det någon annan dag, vem vet.. ;) Man får väl bjuda lite, haha! :)

Har fått lite grejer idag, nåt av det kanske kommer upp lite senare! Men på lördag blir det säkert mer, då blir det kalas! :)

Hoppas ni haft en lika härlig dag som jag! :)
Pussar!
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

söta bilder, & grattis! :D



sv: Tack :D

jag mår bra, dudå? :D



kram ♥

2011-05-13 @ 19:52:43
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: en kille

Du verkar trevlig. Håller på med lite Photoshop också. Bor du möjligtvis i stockholm om man får fråga? =)

2011-12-08 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: