Wind

Publicerat: 2011-08-29 | Tid: 14:25:00 | Porträtt

ijewf
Min fina kusin!

Jag & Jaquline fotade lite förra veckan, dock så blev det inte många kanonbilder då ljuset inte kändes helt hundra & min kamera kändes helt seg, beror nog på att jag ska uppgradera mig, ha nåt att jobba vidare med! ;) Men denna bilden blev supefin tycker jag, det är nog en av favoriterna! Tänker hela tiden att jag måste måste måste köpa en reflexskärm snart, är i stort behov av det när man ser hur ena halvan av ansiktet är så mörkt till skillnad från andra halvan.. så synd att det blir så!
Aja, vad säger ni? Svartvitt eller naturligt?

Pussar!

Postat av: Lisa's Photos

Båda är lika fina tycker jag!

2011-09-02 @ 12:55:41
URL: http://lisasphotos.blogg.se/
Postat av: Bambi♥

Att du la upp den ;o<3

2012-02-01 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: