Happiness

Publicerat: 2011-11-14 | Tid: 21:34:56 | Molly Waern
mmmm
gammal bild på mig.
Tjena alla glada människor, hoppas jag :D dagen har varit bra, slutade vid halv 3, åkte hem och gjorde pannkakor med weellla! Sen har vi vart ute och gått, snackat massor..! ♥ Sen blev det tvunget lite plugg nu på slutet, tummen ner för det! Men resten av dagen har varit kanon!
Ska snart ta & lägga mig och läsa ur min urgrymma bok som jag inte alls har läst innan ! Imorgon är det stallet igen och det längtar vi helt klart till :D men först en dag i skolan, suck. Tur att vi har kort dag iaf !
Puss & gonatt från mej ! :D
Postat av: Anonym

Följ gärna min ny statade blogg om taylor Lautner! :) Du hittar den här http://taylorfever.tk/

2011-11-15 @ 16:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: