Set and done

Publicerat: 2011-11-28 | Tid: 22:09:07 | Resor & Äventyr
wiieyes (Y)swegsg
Åh, hur kan man inte sakna det..?

Hej därute! ^^ Dagen var helt okej, ganska slapp dag. Hade dock gärna tagit en helg till!
Men min helg har varit mysig :) Började med att åka hem till söta Ida, gå och se HV-matchen som tyvärr inte var mycket att se när dom förlorade, tråkigt ju :/ Men ja, jag sov över där, fick också dras med min lillasyster som sov över med Idas lillasyster.. haha, men så är det minsann! ;)
Hade väldigt skojigt iallafall :D
Vi ses någon dag, man vet väl aldrig när jag skriver .. :)

Pussss
Postat av: A N G E L I J N A

checka in min nya blogg om min NYA ponny som jag äntligen har köpt efter att ha varit skötare på honom under en längre tid, missa inte det!:)

www.dompe.blogg.se

2011-11-30 @ 13:45:33
URL: http://dompe.blogg.se/
Postat av: Micki

ååh när man ser bilderna vill man ju bara utomlands! :)

vart är det någonstans? :)

2011-12-06 @ 14:08:33
URL: http://ffiercefashion.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: