All the things you're missing ..

Publicerat: 2011-10-14 | Tid: 22:39:55 | Platser/Landskap
ettt
tvåtre
Lite bilder från Falkenberg, tycker de blev härliga. Längtar tillbaka nåt otroligt asså, saknar!
Hela veckan har gått åt till plugg igen, great. Nu är iallafall historia uppsatsen mejlad - done. Nu väntar bara nästa vecka som antagligen blir lika jobbig! Jag orkar inte meeeeeeer.

Men först en helg och jag ska slappa så mycket jag kan, och hoppas att jag kan slippa pluggandet i helgen.. imorgon åker vi till min fina kusin som fyllt 13 nu, grattis i efterskott till min fina unge ♥
Nu är jag ganska trött faktist, men jag ska hålla mej uppe ett tag till och kanske läsa lite ur Twilight - grymma är dom! :D

xoxo ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: