Grattis syster!

Publicerat: 2011-09-18 | Tid: 22:01:50 | Porträtt
jopgj
Idag har det varit min lillasysters dag - 11 år nu! Kramar & grattis min bästa syster! ♥
Vi firade henne lite på morgonen, allt blev lite konstigt för hon hade ju kalas igår, inte ofta det händer att vi har kalas en dag innan någon fyller år! ;)
Men jag och min kusin har varit på min ridskola och kollat på tävling, fotade en del också så det kommer upp snart, I guess? :) Vi träffade ju en tjej från sjöis där också, som tävlade på en söt pålle! (:
Jag bloggar riktigt dåligt men jag har inte haft någon lust, inläggen kommer väl när det kommer! :)

Kramisar till er och min söta nu 11-åriga lillasyster!
Postat av: lillasyster<3

Tack bästa syster!(:<3

2011-09-18 @ 22:13:01
Postat av: Elsa

SV: Tack så jättemycket! Jag säger detsamma (;

2011-09-21 @ 21:13:16
URL: http://helsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: