~ Rest in peace

Publicerat: 2011-09-11 | Tid: 16:50:11 | Läst, hört & sett

vila i frid, stefan.. <3
~ 21 december 1980 - 7 september 2011 .. ~
Tycker detta är så otroligt tråkigt och hemskt. Trodde inte det var sant när jag hörde det, och hoppades för allt i världen att det inte skulle vara det..
Av alla så var det just Stefan Liv. Jag är inget sånt där fan av hockey, och jag känner inte till många spelare, men var det någon man visste vem det var så var det Liv, och när han bytte lag tyckte jag det var så himla synd.

Önskar att han kunde få komma tillbaka, han verkar vara en sån snäll människa, han förtjänar att få fortsätta leva..
Vila i frid Stefan Liv, det är så många som tänker på dig, och föralltid kommer minnas dig.. ♥
Född som stjärna, död som legend. Rest in peace, let the stars forever shine for you. ♥

Postat av: Majja Malmsten

Har startat en fototävling på min blogg, var med du också! :)



http://lifeinthephotos.blogg.se/2011/september/fototavling.html

2011-09-12 @ 19:32:04
URL: http://lifeinthephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: