What makes me smile ..

Publicerat: 2011-09-10 | Tid: 16:57:14 | Hästar/Ridning
erg
Sjöis hästarna i hagen..
Glömde & säga att jag red en sån superhärlig häst i tisdags. Eftersom jag var bortrest veckan innan så missade jag en ny pålle, Argona, och det var just henne jag fick rida! :)
Bara efter att ha värmt upp kände jag hur mycket jag tyckte om henne, underbar! Dessutom var hon så himla söt, C- eller D-ponny och mörkbrun, med så otroligt sött ansikte.. :)
Efter lektionen fick jag veta att hon var dräktig och bara skulle stanna till jul.. :( Så tråkigt, för hon var verkligen bland dom bästa jag ridit, och jag kan säga att det syntes inte att hon var dräktig.. ;)

Hoppas verkligen att jag får rida henne igen innan hon åker..  :) 
Pusss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: