Gordon

Publicerat: 2012-02-12 | Tid: 19:55:50 | Hästar/Ridning
Sötisen Gordon får bjuda på bilden idag :).
Idag har det vart superhärligt väder, varmt och soligt! Fast ändå lite kallt ändå haha, men jaja, vinter är ju vinter liksom. Har varit och provridit lille Mickey, så söt liten pålle! Det blir väl så att i början får jag lite hjälp, sen får jag ta hand om han själv några gånger i veckan, och det blir superbra! Provade rida honom också och han verkar trevlig, bara att jag inte är van vid sådana, vad man nu kan säga, framåt och positiva hästar hehe. Men jag vänjer mig, han var så snäll så :)
Har nyss tryckt i mig en chokladkaka som jag verkligen inte behövde, måste verkligen skärpa mig. Önskar våren kunde komma någon gång så man kan gå ut och springa iallafall.. jaja, ha det bra, kramis!
Postat av: Sessan

Tack så mycket :)



Gillar dina bilder i headern.

2012-02-12 @ 20:01:10
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken fin bild :)

2012-02-12 @ 20:29:42
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: