första mars

Publicerat: 2012-03-01 | Tid: 22:08:02 | Porträtt
Hej o'hå goingar! Jag är så lam, orkar verkligen inte blogga förrän kvällen haha, men ja vad ska man göra åt saken.. dagen har vart bra, önskar att jag kunde fortsätta jobba istället och slippa skolhelvetet..
Men jaja, till en kul sak nu då. Imorgon åker jag hem till min efterlängtade Jaquline som jag inte träffat på för länge! :) Vi sover säkert över på lördagen också om inget annat händer, MYS! ♥
Ni får ha det så gött så hörs vi, känner jag oss rätt så kommer vi nog fota en del i helgen, ska bli götteväder också, tror jag? Så ja, bra kombination där! :D pussheeej!
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vilka fina bilder! :)

2012-03-02 @ 00:01:03
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: