Flowers

Publicerat: 2011-04-17 | Tid: 23:49:55 | Natur
jjkjjaj
Dagen har varit mysig och härlig! Världens finaste väder, sprang ut och fotade lite blommor, hih :D
Jennifer sov hos mig från natten igår till idag, vi hade riktigt kul som alltid! Sen skulle hon hem, så då efter en stund gick jag ut med Wella, sjukt kul, haha! :)
Väl hemma sen bar det av ut på en springtur, för länge sen! Men det var jätteskönt, trodde jag hade tappat all min kondis men nix, blev så lycklig för det kändes som vanligt! Hoppas inte det var jag som inbillade mig, haha, men nja det känns inte så iaf :).

Påsklov är ju inte heller helt fel, underbart var ordet! ♥
Pussar!
Postat av: Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: tack så jättemycket verkligen!

2011-04-18 @ 07:31:07
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: