I'm walking on sunshine!

Publicerat: 2011-04-19 | Tid: 23:49:48 | Dagboken/Personligt
(L)

Det är som tidig sommar här, i skuggan - 16+C ! Vaarmt, och soligt..
fina §
..jag och Wella var ute, typ hela tiden! Och tog några inte alltför seriösa bilder, höhö..
yeah
..Wella är som alltid tuff i sina solbrillooor! Kolla lite närmare på bilden så ser ni nog nån annan person, haha..
jjjjja
..hahah, jag diggar att man ser mig i hennes spegel-brilloor!

Jag känner att jag bara bloggar på kvällen, anledningen.. är att jag inte orkar blogga på dagen, hihi, men jag ska försöka :). Bloggar nog lite väl sent tillochmed, oops..
Men iaf, igår var jag ute med världens bästa Wella, typ hela dagen! :D Vad vi gjorde mer ser ni lite på bilderna, hehe!
Dagen började med att gå ner till henne och äta frukost ! :D Vi gjorde scones och smoothie, satt ute på balkongen i solen, härligt! :D Sen hann vi inte göra så mycket mer :( Men jag åkte till stallet på igenridning, och det gick väl bra! :) Så skönt att rida ute i solen .. <3

Men men, jag ska inte tjata mer,
puss!
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Tack,desamma!:D

Allt bra??:D

2011-04-20 @ 09:33:50
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome pictures thanks for sharing :)

Best Wishes

2011-04-20 @ 22:36:33
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: