Ny bloggdesign!

Publicerat: 2011-04-03 | Tid: 17:48:44 | Bloggdesign
jaaaa
yaa
Lite nytt, tyckte det skulle vara lite vårigare! :) Ingen ny header än, men det kommer väl någon gång ;). Sidmenyn är inte riktigt klar än, funderar på hur jag ska göra med den.. men jag är nöjd! :) Vad tycker ni? Den andra kändes så.. mörk, vintrig och lite trist, haha ;).

Men jag har ett litet problem just nu, vet någon hur man gör för att den personliga texten i menyn inte ska vara fet? Det funkar i en av kodmallarna, men inte resten, blir galen på det! :o

Men aja, nu ska jag hitta på nåt.. ;)
Kramisar!
Postat av: ELIN | FOTO |

snygg ny design :)!

2011-04-08 @ 17:55:01
URL: http://nilesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: