Beautiful place

Publicerat: 2011-08-01 | Tid: 20:27:23 | Hästar/Ridning
Sjöis pålle !
I sjöis på baddagen, en av hästarna i hagen vid sjön, ser dock inte vem det är, hehe. ;) Tycker bilden blev så mysig på nåt sätt!
 
Hejsan hoppsan eller nåt sånt! ;) Kom hem från en springtur för en stund sen. Dagen har varit varm och solig och den har spenderats i stallet hos lilla Gavile! Eller, lilla och lilla, haha hon kändes typ enorm! Beror nog på att jag ridit D-ponnys i en vecka nu, och Gavile är över 1,50 så ah, haha. :) Om det inte beror på hennes mage som har växt lite under sommaren, haha! Nej, vad elak jag är, så är det faktist inte.
Hur som helst så tycker jag hon gick jättefint, hennes gångarter kändes helt plötsligt väldigt mjuka och sköna så det var härligt! :) Imorgon åker jag till henne igen, mysigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha kallt och härligt! Ha det super!
Pussar!
Postat av: Hafsa

Hihi tack, har du någon häst? =D

2011-08-02 @ 13:02:37
URL: http://hafsaslife.blogg.se/
Postat av: Dilin

fin bild! :)

2011-08-10 @ 18:50:15
URL: http://dilinns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: