Hemma i kalla Sverige ..

Publicerat: 2011-08-31 | Tid: 22:00:09 | Dagboken/Personligt
saknar..
Jag är hemma igen, efter en underbar & varm vecka så är jag nu hemma i kalla Sverige.. usch, hade gärna stannat kvar en vecka till! Har vart en bland dom bästa semestrarna någonsin, otroligt mysigt! Kommer såklart bilder, ska se om jag kan lägga upp det imorgon! :)
Imorgon ska jag tillbaka till skolan och är så icke-taggad man kan bli..

Har köpt massvis med saker som jag ska försöka visa förresten, men nu ska jag ta och lägga mig för efter denna dagen är jag riktigt trött!
Pussar!
Postat av: Lisa's Photos

SV: Tack så jättemycket! :D

2011-09-02 @ 19:27:27
URL: http://lisasphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: