Sweet emotion

Publicerat: 2011-08-10 | Tid: 23:12:21 | Hästar/Ridning
<3
Prisilla! :)

Hallå där ;). Dagen spenderades med sötnosen Sara, & vi hade det skoj! :) Eller, inte hela tiden.. till att börja med skulle vi ut till hennes häst, som hade varit sjuk så hovslagaren skulle komma och kolla hennes hov. Hon gick i hagen, och eftersom jag hade vita converse och hagen var gäggig så fick jag vänta på Sara. Men Kallih ville inte bli fångad, haha, så det slutade med att jag fick gå in iallafall. Men hon fortsatte galoppera runt ett bra tag innan vi fick tag på henne, då var vi båda blöta (det regnade) och gäggiga och äckliga. Sen kom hovslagaren, typ en kvart sent, kollade på hoven i typ en halv minut och sa att den såg bra ut, sen åkte han igen. Haha, allt det där kämpandet för typ en halv minut? Lite kul så, eller egentligen inte men jaja, haha! ;) Vi åkte iallafall hem sen och höll oss inomhus, men det var kul iallafall! ^^
Imorgon tror jag bara det blir att vara hemma och mysa :). Ursäkta min dåliga bloggning, men jag har verkligen inte haft någon lust till det alls!
Kramisar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: