The roses

Publicerat: 2011-08-23 | Tid: 17:45:22 | Molly Waern
jao.
Min stuga på Sjöis - Rosen. Bästa någonsin, saknar allt! Saknar mina söta pållar.. & dissa mig på bilden, ser allmänt sjuk ut.. la bara upp denna för alla andra var söta på den! (;
Dagen söööög! Vi hade någon biologi-skitdag, har gått en massa och har ont i mina hälar för tyget i skon hade lossnat.. Hur som helst, detta var den sista dagen på en vecka nu, och jag överlevde iallafall! :) Coolt va? Imorgon sticker jag, tänk att jag kanske sitter på stranden i bikini om bara ett dygn! Ska bli sjukt härligt! :D

Jag sticker till stallet strax, ska bli super!
See ya, puss!
Postat av: Bambi ;) <3

Alla var söta utom jag, fan vad kul det var! ;D<3

2011-08-26 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: