Växjö

Publicerat: 2011-07-05 | Tid: 01:11:34 | Dagboken/Personligt
jyaoyayoaa
Hej på er! Har inte haft någon blogglust, därför den lite dåliga uppdateringen. Men igår var jag borta hela dagen, gick upp vid klockan 6 (suck!), vaknade nog som en alien eller liknande.. :o Sen åkte vi in till Växjö igen och kollade på syrrans cup, tyvärr gick det inte lika bra denna gången. Efter det åkte vi hem till mammas moster & hälsade på, mysigt när dom bor precis bredvid Växjösjön! :) Tänk ändå att bo vid en sjö, härligt..
Innan vi åkte hem så åkte vi iallafall till ett shoppingcenter, där blev det en del grejer faktist, även fast vi bara var inne typ en kvart, haha oops. Men bilder på det kommer förmodligen senare! ;)

Idag har jag roat mig med att rensa ut heeela garderoben! Kan ju säga att den var liite stökig, hittade tillochmed grejer som jag inte ens visste jag hade, haha.. så åkte vi in till stan en sväng ;)
Aja, det var väl det, har förresten kollat på kameror, vet inte alls vilken jag vill ha längre! ;s

KRAM!
Postat av: Mikaela

a just det :D , hur går det med designen e du snart klar och en sak till ;;) ? , kan du logga in på din msn ? :D !<3

2011-07-05 @ 12:00:54
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: