Sjöstjärnan 2011 ♥

Publicerat: 2011-06-13 | Tid: 01:27:32 | Hästar/Ridning
<3
Det är alltså hit jag ska i sommar, till Sjöis! Så underbart.. & för er som undrar så är det då ett ridläger! Bara de här bilderna ser så himla mysiga ut, och det verkar verkligen som det är världens mysigaste ställe! ♥ Jag längtar nåt enormt! Känner att jag lär älska detta lägret, har bara hört massa positivt om det så man lär inte bli besviken :). Någon som varit där kanske? ;) Jag önskade tre hästar, & en av dom fastnade jag verkligen för, Alkmene heter hon :). Hon verkar helt underbar, fruktansvärt söt också! Hoppas verkligen på den lilla tjejen! :)

Om ni vill kan ni alltid kika in på Sjöstjärnans hemsidahär! :) Därifrån kommer också de mysiga bilderna från detta inlägget! ;)

Pussar!
Postat av: hejj

vilken vecka ska du dit?

2011-06-20 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: