The last song

Publicerat: 2011-06-12 | Tid: 23:22:09 | Tycker & Tänker
<3
Köpte ju the last song igår, har inte sett den sedan förra sommaren. Den är så himla bra, men sorglig - iallafall slutet, då rann tårarna emellanåt kan jag säga :) Men det är en sjukt fin film, rekommenderas såklart! ♥

Dagen med Wella var super! ♥ Vädret var bra, men jag saknar lite värme fortfarande, tycker den kan komma tillbaka snart för den är saknad! Skolavslutningen var katastrof när man tänkte på vädret, ösregn & trist.. det är som att det måste vara så eller nåt? Men ändå, jag ska sluta babbla väder nu, jag sov iallafall med de fina tjejerna i Wellas "utehus" eller vad man ska säga, mysigt! Sen igår var man jättetrött, haha vi somnade nog extremt sent då ;o.

Hoppas ni har ett härligt sommarlov! :)
Pussar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: