5 saker du inte visste

Publicerat: 2011-03-09 | Tid: 14:36:56 | Molly Waern
.. mollyyyy.
Jag har lite tråkigt, så det fick bli ett inlägg med "nåt du inte visste om mig" ;).

- Jag är beroende av musik 8) Haha, är det sådär tyst i huset går jag alltid och  sätter på radion eller nån annan musik! :).

- Jag älskar choklad! :D

- Mina ögon har en konstig blandad färg, blå-gröna. Jag kan iallafall inte säga om dom är gröna eller blå! ;)

- Jag har en katt som är lite smått knäpp ibland, hah ;).

- Jag har nästan alltid nagellack på naglarna, tycker det är kul att fixa med det faktist ;)

Mer eller mindre onödigt, haha. Men alltid nåt! Jag tänkte att jag skulle fixa skolan idag, men när jag gick upp märkte jag hur yr jag var.. vet inte vad det är med mig ;s.

Kramis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: