What about tomorrow?

Publicerat: 2011-03-16 | Tid: 20:51:40 | Självporträtt
....
Testade ett tips på redigering från en sida, ganska bra blev det väl men det hade nog blivit bättre om jag hade haft i RAW-format.. :)
Jag hade ju tänkt plugga lite idag, men det sket sig. Min läxbok är inte riktigt min kompis.. Det gick ju väldigt lyckat det där, duktig flicka ^^. Hm, fast ja, jag fick väl inte så mycket gjort dårå, men jag har faktist gjort de flesta läxorna. AJA, nu skiter vi i det där!
På tal om skit.. (hahaha, vad jag har lam humor!) ..så ska vi iallafall till en skithåla imorgon med skolan ;o (vissa väljer att kalla det reningsverk!) Jag fattar inte varför vi ska åka dit, kommer skämmas på bussen sen, komma in där som en stinkbomb! För man lär ju lukta efter?
Okej, jag ska nog inte ta ut det här på alla.
Jaja, puss på er!
Postat av: Alicia

Du ska göra det du känner för. Jag brinner verkligen för fotboll så det finns inte en chans att jag slutar. Vilket lag "spelar" du i?

2011-03-16 @ 20:56:11
URL: http://lisaablom.blogg.se/
Postat av: Alicia

Det är lång tid.. men det är kul att ha ett intresse, och träffa vännerna på fritiden, typ. Vet du vilken cup ni ska på i sommar (om ni ska det)? Laxa? Det är någon cup som Älvsjö ska till.. tänkte om vi kanske skulle till samma? :o

2011-03-16 @ 21:02:52
URL: http://lisaablom.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Haha, du ska veta att jag inte är så proffsig som det låter som ;) Hur länge har du ridit? :)

2011-03-16 @ 21:04:58
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: