Beautiful

Publicerat: 2011-05-08 | Tid: 22:17:03 | Hästar/Ridning
aw, <3
Men tjena! ;) Dagen med min söta kusin har varit superhärlig! Vi har cyklat runt överallt i det fina vädret, det har verkligen varit hur varmt som helst! Typ 20+? Najmen, jag vet inte, jag svettades iallafall som bara den! Så efter att hon åkt hem nu på kvällen, så skulle jag köra lite kubb med min syster, åh vad längesen det var! :) Har förresten ätit grillade maschmallows, muuums.. Snacka om sommardag! Åh förresten, det är bara typ 22 skoldagar kvar, LÄNGTA ELLER VADÅ? :D

Bilden var ju så söt på världens sötaste Snuitje, märkte bara att det var väldigt fint att Hazzans mule syns i skuggan på hans rygg, haha charmigt ^^.

Puss på er!
Postat av: ★★★YezzCorner-hästnörd i mammaförpackning★★★

Söt liten kille det där :) Vill du ha chansen att vinna en grimma till honom eller någon annan häst i din närhet så kolla in min tävling, sista dagen att delta är imorgon! Mvh Jessica

2011-05-19 @ 13:40:30
URL: http://yezzcorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: