Fredagen den trettonde

Publicerat: 2011-05-13 | Tid: 23:22:56 | Dagboken/Personligt
mmm, marabou ! noooot.
Hej på alla sötnosar!
Fredag den trettonde ska ju vara en otursdag, men det har inte hänt något speciellt oturligt, okej lite pinsamt och sånt kanske, men det kanske man inte ska ta upp här, hehe.. ;)
Dagen har varit super, bäst och mysigast! Mamma var inte hemma, men hon hade skrivit en lapp att jag skulle fixa mig lite till klockan fem, för då skulle det komma lite gäster. Sen lite senare, så kom Sara, Wella & Lina och så fick jag följa med dom och gå med typ ögonbindel runt överallt, haha :) Jag visste ju inget om att dom skulle komma eller så, överraskning! Men tillslut hamnade vi iallafall på pizzerian, där fick man ett och annat skrattanfall, hah :D Senare hämtade vi dricka och kladdkaka, tog med en filt och satte oss uppe på ett litet "berg", så mysigt ! Där stannade vi typ hela kvällen, tände ljus och pratade, vi stannade där tills typ halv elva? :)
Tack finaste tjejorna för en underbar dag, ni är bäst! Världens finaste är ni, det ska ni veta! Älskar er sjukt mycket! ♥

Puss!
Postat av: Elin

Fin blogg!

2011-05-21 @ 11:41:49
URL: http://elinolssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: