In light of the sun

Publicerat: 2011-05-15 | Tid: 22:17:56 | Porträtt
4§
2
3[Photo&Models&Editing: Molly & Jaquline]
Helgen har varit supermysig! Igår var jag med bästa Wella på dagen, sen var det släktkalas! :) Så sov Jaquline över hos mig, vi låg uppe typ halva natten & snackade, haha asroligt! Dagen har också varit kanon, vi gick ju ut och fotade lite, jag är riktigt nöjd! :D Vissa bilder blev nog väldigt ljusa, men som tur är blev många bra ändå, så det kommer nog komma upp en hel del ;). Jaquline blev så himla fin på alla bilder, jag däremot ser hemsk ut på varenda en jag tittar på, usch .. :/

Hur som helst så tycker jag om de här bilderna, älskar ljuset! Men vad tycker ni då? :) 
Pussar!
Postat av: Tove

allt bra med dig? :)



fina bilder btw!

2011-05-16 @ 22:39:50
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Marina

Fina bilder :)

Jag har en fototävling på bloggen nu, där du kan vinna en bloggsvar-inbjudan! :)

2011-05-23 @ 18:19:11
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: