Lovely!

Publicerat: 2011-05-09 | Tid: 22:12:01 | Molly Waern
ohja.
Tjenamosch! Dagen har haft beautiful weather, lovely! Så jag tog mig en springrunda, härligt! Det var så skönt ute så jag tog tillochmed en extra promenix, haha oj.. det tog visst lite längre tid än vanligt då, tyckte min familj iallafall som tog bilen och åkte ut och letade efter mig, haha! Men då var jag hemma utan att dom visste det, haha med musik i öronen försvinner allt runt omkring typ, woops.. x)

Men,
det var det ja. Veckan blir en kanonvecka! Inte en enda läxa (än sålänge..?) och jag har en enda dag kvar som 13 åring, sen är det 14 som gäller! :D

Hm, bilden blev visst oskarpare än jag trodde, men jag orkade inte vara så noga så det får ni leva med ^^

Ha det fint för det ska jag! ;)
Chao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: