Autumn

Publicerat: 2011-11-09 | Tid: 19:27:33 | Porträtt
srthth
aerg
Tjena tjena! Dagen var helt okej. Har sprungit en runda nu - i mörkret. Trodde att det skulle vara lampor ute, men nejdå inte alls ! Det mörknade och tillslut blev det lite småäckligt att springa, kändes som det var mitt i natten typ! Men men, jag bara längtar efter nästa lov, skolan tar knäcken på en! :o

Men ja, spanskan är gjord så nu ska jag ta det lugnt resten av dan och ta mig nåt och äta innan jag dööör av hunger, så - vi syns! :D

Förresten, den söta tjejen på bilderna är Wellis, fin är hon!
PUUUUSSSS !
Postat av: TLD-Emma

Svar: Det är helt OK, sålänge du länkar och skriver att du hittat det hos oss :)

2011-11-14 @ 08:01:12
URL: http://taylorlautnerdaily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: