I wish you could be there..

Publicerat: 2011-10-22 | Tid: 18:04:40 | Molly Waern
oiweg
Vad jag ska säga om bilden vet jag inte riktigt.. knäppte den i falkenberg, haha, ser någorlunda blek ut men kan ju berätta att solen sken..! ;)
Dagen har varit härlig med lilla Frida! Har inte träffat henne på länge så det var kul att få träffa henne igen! :) Vi har inte gjort så mycket, varit inne och haft det mysig med film, vädret suger :/ Hon såg New Moon för första gången, haha, fattar inte att hon inte har kollat på dom! Twilight är något av de bästa filmerna som finns, och ett extra plus är ju Taylor som är med.. ;) Wiii, snygg ! Då kan jag ju passa på att säga att han ska få vara med mig i mitt rum på väggen, har nämligen en bild inramad på honom :D Kalla mej nörd, men den är sjukt snygg !

Jag vet att jag bloggar uselt, men det blir nog såhär, har man ingen lust så har man inte,
Pussar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: