Below the surface

Publicerat: 2011-09-08 | Tid: 19:27:51 | Dagboken/Personligt
iowrg
Bara nån bild jag knäppte på vattnet i sköna Turkiet.
Skolan tar över fritiden så himla mycket så det är sjukt! Jag har gått i skolan i en vecka nu och vi har haft 7 läxor bara till denna veckan.. SJU! Och skolan har nyss börjat! :o När man går så sent som man faktist gör fem gånger i veckan, tycker jag att man kan få lite tid till annat och inte ännu mer skolarbete? Arg & sur på det, & redan nästa vecka har vi vårt första prov.. alltså, hur ska detta året gå egentligen ?
Men men, jag har en läxa kvar att göra tills imon, sen kommer jag njuta fullt ut över helgen, längtar verkligen apmycket nu!
Man kanske förstår varför jag inte hunnit blogga.. ;) Igår var det nåt konfa-möte, haha jag börjar undra lite vad jag gett mig in på, kyrkan är verkligen inte min grej, men vi får la se hur det går ;).
Kraaaamisar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: