Första praodagen

Publicerat: 2012-02-20 | Tid: 19:01:24 | Hästar/Ridning
Åh, jag hade nog inte kunnat få en bättre praoplats asså! Dagen har väl varit ganska så händelserik om man säger så, hehe. Hela kroppen värker nu efter mockning, avtrillning, ridning och att ha släpat runt hästar hit och dit. Men det har varit så härligt! :) Vi började dagen med att släppa ut hästarna. Sen stog mockning näst på tur, 4 boxar blev gjorda där. Sen hämtade vi 2 hästar i hagen som vi skulle rida, Sara fick turen att få en snäll, trevlig häst medan jag fick en liten skitponny som visst var känd för att slänga av folk! Underbart (Y) Kan säga att den hästen förstörde min dag.. ja, Bläsen som han hette ville ju jag inte ha mer så jag stack ut med han i stallet, skulle snabbt ta av tränset och sadeln, springa ut med han i hagen och hämta en ny pålle, men det tog en stund med en häst som vägrar så still och snor in sig själv.. jaja. Jag överlevde iallafall! ;)
Hursomhelst så slutade dagen bra, det finns nämligen tre föl - Raffe, Rasken och Rambo. På bilden är Raffe som är min lilla favorit, så fruktansvärt söt så jag dog typ! Fick ingen särskilt bra bild, men denna här uppe fick duga idag även om han är 1000 ggr sötare i verkligenheten! :') Kolsvart, liten och lurvig.. åh. Dom fölen har vi fått pyssla om och så himla gulliga är dom!
Hemskt vad jag skriver, vi hörs imon iaf! ;) pussar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: